8.9.09

Menulis

Assalamualaikum.

Saya merupakan penulis blog ini.Dahulu sering saya kemaskinikan blog ini dan menulis tulisan baru.Tetapi, 3 bulan lepas saya bercadang berhenti menulis seketika.Penat mungkin?

Tidak mengapa.Tiada guna membicarakan sebab dan musabab perbuatan saya itu.

Saya kini berkeputusan untuk menulis semula.Tetapi dengan wajah baru.Yang bermaksud,segala post-post lama tulisan saya di blog ini saya telah padamkan.

Selamat Membaca tulisan yang bakal saya tulis dalam masa terdekat ini!

Assalamualaikum.


5 comments:

  1. tahniah umar!
    kau buat keputusan yang tepat..
    selamat menulis kembali!
    aku rindui tulisan kau..


    raya ada mesia tak?
    balik mesia trus diam jeh kan..
    :D
    selamat kembali! :P

    ReplyDelete
  2. terima kasih
    aku bukan diam la doe
    haha
    aku busy sikit cuti..
    duduk lame kat kampung aku gak aritu
    tu pasal takde update ape2 semua
    member2 semua aku tak jmpe kot..
    fam je aku jmpe
    raya kat sini je.perantau.haha.
    slmt hari raya kerol

    ReplyDelete
  3. akhir nya dapat gak bace blog awak ni.. dah lame gak awak private kan.. saye sebenarnye suke ape yang awak tulis.. keep on blogging k!!

    ReplyDelete
  4. terima kasih.insya Allah saya menulis semula dalam masa terdekat.sebab saya agak padat dengan jadual pelajaran buat masa ini . teruskan membaca juga.

    ReplyDelete
  5. just one word,

    yeah..!!

    anyway,
    selamat hari raya maaf zahir dan batin

    ReplyDelete