4.12.09

Bantu

Alhamdulillah setakat ini jumlah sumbangan yang diterima sebanyak RM1,065 . Terima kasih kepada semua yang membuat sumbangan ikhlas. Semoga Allah membalas budi dan jasa anda semua.

Saya ada membuat permohonan dengan Tabung Kebajikan HUKM, proses permohonan kemungkinan mengambil masa paling awal 3 bulan. Semoga jumlah yang diluluskan untuk membiayai pembedahan Danial menghampiri jumah 77,000 yang diperlukan. Kalau tidak dapat penuh pun 3/4 daripada 77,000 tu dah kira Alhamdulillah.

Sumbangan dari anda semua sedikit sebanyak meringankan beban yang saya tanggung untuk mencari sejumlah wang bagi membiayai pembedahan Afiq Danial. Saya ucapkan terima kasih sekali lagi. - dari Mama dan Papa Afiq


Sedikit Maklumat Ringkas


Nama: Wan Muhammad Afiq Danial
Umur : 3 Tahun
Pembedahan: Koklear Implan
Kos : RM 77,000
Target : Segera
Hospital : Hospital UKM
Doktor : Dr. Mazita

Sumbangan Terus Ke Bendahari UKM
Nama : Bendahari UKM
No Rujukan : N230939
Alamat:
Pusat Perubatan Universiti
Kebangsaan Malaysia, Jalan Yaacob Latif,
Bandar Tun Razak,
56000 Cheras, Kuala Lumpur



Sumbangan Melalui Pindahan Akaun
Bank : Maybank
No Akaun: 162021459040
Nama : Noorshaliza Binti Hanapi/
Wan Muhammad Afiq Danial
No Tel: 0183755768
Email : norshawfa@gmail.com

Saya baru membaca artikel ini di laman web ini tadi. Jadi saya mengambil peluang untuk menyebarkan perkara ini.Semoga bantuan dapat dihulurkan dengan lebih segera.

Saya doakan Afiq Danial sembuh dan berjaya dalam pembedahan nanti.Semoga mendapat bantuan dalam waktunya.Amin.

p/s:ramai orang yang tidak sempurna dalam dunia ini.bagi kita yang bernasib baik ini,hulurkanlah bantuan kepada mereka-mereka ini.korbankan sedikit tenaga dan wang.mana tahu jika terjadi kepada keluarga kita,insya-Allah akan ada bantuan dari orang ramai pada waktu itu.

Anda boleh merujuk kepada link-link di bawah ini tentang adik Afiq Danial.

2 comments:

  1. terima kasih ...harap ramai yg sudi membantu dan berdoa utk adik afiq

    ReplyDelete