13.1.11

Perkongsian : Ethics Of Sleeping According To Islam.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Saya sebenarnya sedang mengulangkaji.Tetapi,biasalah,setiap kali mengulangkaji,pasti Sindrom ADD melanda saya dengan begitu dahsyat.

Entah bagaimana pada mulanya cari benda lain,terjumpa benda lain.

Jadi,saya ingin kongsikan benda lain yang saya jumpa itu di sini.

Sila ambil perhatian,gambar-gambar yang bakal dikongsikan di bawah ini,bukan milik saya,sebaliknya saya jumpa di laman web ini.

Selamat Melihat Gambar-Gambar Di Bawah!

(Sila klik pada gambar untuk imej yang lebih besar)






Sudah tengok,comel bukan?

Oh ya,jangan sekadar comel sahaja.Amalkan juga.

Itu sahaja untuk kali ini.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal.

P/S : Saya berpendapat kebanyakan orang yang gagal dalam Sistem Pendidikan yang ada sekarang,bukan bodoh,sebaliknya mereka tidak sesuai dengan Sistem yang ada.Yalah,bukan semua orang boleh duduk seperti tunggul kayu di dalam kelas setiap hari mendengar Syarahan yang bosan.Haha.Emosi pula.Untuk maklumat lanjut,klik di sini.


3 comments:

  1. "We were born genius, but education ruined us" :)

    ReplyDelete
  2. wahh suka entry ni =D
    peringatan lg dan lg..
    terima kasih
    cute!
    salam ukhwah
    moga kita sentiasa dpt amal..
    tgk..tdo pun dpt pahala(klau amal sunnah).. subhanallah

    ReplyDelete