5.3.11

Siri Isolusi 3,5 : Kisah 10 Malam (1).

Perhatian : Penulisan Bahasa Pasar.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Berkat usaha,doa,tawakal dan kesabaran,saya telah settle semua exam.

Alhamdulillah.

Ho yeah!

Pukul 10 Malam tadi,saya baru keluar dari campus.

Saya habis exam pukul 9.50 Malam.

Dari pukul 4.30 Petang.

Itu bukan main point yang saya hendak beritahu.

Tapi,ada peristiwa besar pada hari ini,yang berlaku pada diri saya,semasa repeat exam tadi,yang membuatkan saya merasakan adalah perlu saya menulis tentangnya di sini.

Untuk saya rujuk masa tua nanti.

Jika saya tidak sempat tua,atau sudah meninggal dunia ketika itu,kurang-kurang orang lain boleh baca.

Serious banyak pengajaran.

Dan bukan semua orang (even yang study di sini) dapat pengalaman macam saya dapat hari ini.

Alhamdulillah.

Itu pasal kena share.

Tapi saya share bahagian yang perlu sahaja.Bukan bahagian peribadi.

Tapi sebab sekarang dah 11.40 Malam,dan saya pun sampai rumah tadi 10.40 Malam,so saya tulis esok sahajalah.

Insya-Allah.

Lepas Subuh.

Sebab saya terlampau penat sekarang.

Penat otak.

Sebab keluar hostel dari Pagi tadi.

Apa-apapun,sangat bersyukur.

Kepada Adik-Adik,dan semua Pembaca di luar sana,satu nasihat saya,"Jangan sesekali berputus asa dengan rahmat Allah SWT.Percayalah,Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita".

Itu sahaja untuk kali ini.

Saya sangat lega pada ketika ini.

Dan bersyukur.

Esok pagi,saya tulis.Before pergi kelas (kot).

Jika panjang umur.

Insya-Allah.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal.

P/S : Dan Selamat Malam.

P/P/S : Topik-topik lain dalam Siri Isolusi masih akan ditulis.Tapi saya nak cerita ni dulu.Haha.Takut lupa.Okay adios.



No comments:

Post a Comment