17.5.11

Random Rant Malam Ini : Pretentious Claptrap.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Saya sedang membuat kerja rumah ketika saya memulakan penulisan ini.Atau lebih spesifik - kerja tugasan untuk Semester ini.

Subjek?

ОТАУ - merupakan singkatan bagi mata pelajaran ini dalam Bahasa Soviet (Dalam Bahasa Inggeris - Automatic Control).

Ulasan saya - "BAPAK LA SUSAH".

Tapi,tidak mengapa.

Tiada perkara yang senang dalam dunia ini.

Yang penting,bagaimana kita menyelesaikan sesuatu masalah itu.

Baiklah.

Mahu menyambung kembali kerja.

Oh ya tambah sikit.

Anda boleh menonton video di bawah jika ada masa lapang.

Tidak memaksa.

Sekadar mencadang sesuatu yang dirasakan dapat membawa manfaat untuk semua.

Jika internet slow,boleh download video ini terus (Link Tutorial).

Selamat Menonton.


Itu sahaja untuk malam ini.

Doakan urusan saya dipermudahkan.

Doakan urusan anda dipermudahkan.

Doakan urusan kita semua dipermudahkan,baik di dunia,mahupun Akhirat.

Amin.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal.

P/S : Cuba lihat kembali apakah itu Rukun Islam.Dan tanya diri kita,adakah kita telah mengamalkan Islam dengan sebenar-benarnya?Kembalilah.

P/P/S : Saya adalah salah seorang manusia di atas muka bumi ini yang tidak menyukai Sistem Pelajaran dengan konsep "Duduk dalam kelas 5 Bulan,then buat exam".Sebaliknya,saya merasakan Pelajaran itu adalah sepanjang hayat.Bukan untuk mendapat Sijil Semata.Pelajaran untuk membentuk kita menjadi manusia.Bukan setakat mencari Gaji Besar.



No comments:

Post a Comment