2.10.11

Mari Muat Turun (Percuma) Penerbitan PDF Kedua Pena Maya - 'ZOG : Lengkapnya Satu Kronologi' - E-Book Peringatan Kecil Yang Perlu Dibaca Oleh Semua Umat Islam Yang Pandai Berbahasa Melayu.


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah.Segala puji bagi Allah SWT,kerana dengan izin-Nya dapat diterbitkan Buku Kedua Terbitan Pena Maya ini.Saya sangat bersyukur.Walaupun ianya hanya diterbitkan dalam bentuk E-Book.Tapi saya merasakan itulah yang terbaik buat masa ini.Kerana prosesnya lebih cepat,pantas dan murah.

Apa yang anda bakal Peroleh dari Muat-Turun E-Book ini?

1) Empat Penulisan Lama dalam Siri ZOG yang pernah disiarkan sebelum ini di Pena Maya.

2) Empat Penulisan Baru yang ditulis Khas untuk E-Book ini.

3) Beberapa Gambar koleksi Peribadi Pena Maya.

4) Sedikit Ilmu untuk dimanfaat dan diamal,insya-Allah.

5) Dan sudah tentu anda akan memiliki E-Book berkapisiti 80 Muka Surat dan bersaiz 1.25 MB ini apabila anda memuat-turunnya secara Percuma di sini.

Di bawah ini merupakan sedikit excerpt dari Buku ini,

Temanya?Itu mungkin persoalan yang bermain di minda anda.

Jujur bicara,sebenarnya Penulisan ini tidak lain tidak bukan merupakan sebuah Penulisan yang ditulis oleh saya sebagai motivasi dan Peringatan kepada diri saya dan Umat Islam lain yang sedang berada dalam Proses Perubahan.

You know,bukan semua orang berasal dari latar belakang Sekolah Agama,Pendidikan Islam etc.Tapi,semua orang mahukan Syurga,bukan?Jadi,dengan adanya buku ini,diharap ada sedikit Ilmu dan Motivasi yang dapat dimanfaatkan bersama kalian semua.

Jika link di atas tidak berfungsi dengan baik,sila maklumkan kepada saya e-mail anda.Saya akan hantarkan E-Book ini secara manual melalui E-Mail.

Sebarkan kepada orang ramai.

Semoga bermanfaat.

Dan semoga kita semua sentiasa mendapat petunjuk dan hidayah-Nya.Amin.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal.

P/S : Anda boleh Klik Pada Gambar Untuk Muat Turun E-Book Ini.

P/P/S : Saya tidak akan menerbitkan sebarang Penulisan di sini dalam tempoh beberapa hari ini.Harap Maklum.Boleh ikuti Twitter saya,@PenaMaya untuk Perkembangan lain.


1 comment:

  1. tambahan : untuk membaca file ini,anda memerlukan adobe reader /pdf reader dan seangkatan.

    jika masih tiada,anda boleh download software reader di sini - http://get.adobe.com/reader/

    harap membantu.
    terima kasih.

    ReplyDelete