7.1.12

Penerbitan E-Book Ketiga Pena Maya : Misi (Sebuah Penulisan Random) - Dapatkannya Secara Percuma Hari Ini Juga!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah,seperti yang dijanjikan,saya (dengan izin Allah SWT) berjaya menyiapkan E-Book Ketiga Pena Maya.

Tanpa membuang masa,saya mempersembahkan kepada anda - Misi (Sebuah Penulisan Random).


Di bawah ini,saya quotekan beberapa Petikan Ayat dari buku ini :

Sepatutnya,Buku ini telah diterbit pada Awal Disember 2011.Sepatutnya.

Tapi,Pelbagai halangan melanda – Komputer Riba yang rosak,Kondisi Iman yang naik dan turun,Pembuangan masa secara melampau –menyaksikan Penulisan buku ini hanya dapat dimulakan pada hari ini – 31 Disember 2011 – sehari sebelum manusia-manusia di seluruh Dunia ‘menyambut’ Tahun Baru.

Dan ini,

Saya berasal dari sebuah Bandar Kecil.

Saya bukan Budak Bandar Besar.

Orang yang tidak mengenali saya – kebanyakannya pasti akan menyangka saya ini Budak KL.

Dan banyak lagi yang anda boleh temui dalam E-Book Misi (Sebuah Penulisan Random).

*** *** ***

Mungkin Penulisan yang ditulis di dalamnya tidak cukup mantap,ada isi yang sedikit berulang etc - oleh sebab itu saya amat-amat memohon maaf.

Ini kerana,masa yang singkat menyebabkan Penulisan ini beberapa kali tertangguh.

Temanya pula telah ditukar beberapa kali.

Saya mensasarkan Penerbitan dengan 100 Muka Surat - tapi sebaliknya hanya mampu menerbitkan Penerbitan dengan 60 Muka Surat.

Apa-apapun,Allah Knows best.Mungkin selepas ini,ada Misi II.Siapa tahu?

Doakan sahaja.

Yang penting,harapan saya - Penerbitan ini dapat menarik minat orang kembali kepada Islam - menjadi seorang 'hamba' semula - hamba kepada Maha Pencipta - hamba Allah.

Itu sahaja.

Anda boleh Muat-Turun E-Book ini secara Percuma di Link ini.Atau klik sahaja pada Gambar di atas.

Misi (Sebuah Penulisan Random).

Kongsikan bersama rakan-rakan,keluarga,Ibu,Bapa etc etc.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal.

P/S : Alhamdulillah.Ya Allah,tetapkanlah hati ini.Amin.

P/P/S : Bermula 9 Januari ini sehingga 31 Januari - saya akan memasuki Sesi Peperiksaan semula selepas Cuti Tahun Baru tamat pada hari Ahad ini.Doakan saya dan Rakan-Rakan!

P/P/P/S : Saya secara peribadi merasakan ini bukan Penulisan saya yang terbaik.Tapi masa yang terhad menyebabkan saya berkeputusan untuk "Publish sahaja".Dan pengumuman juga,selepas ini saya akan lama tidak menulis.Tapi tengoklah.Kalau tiba-tiba free,saya tulislah.Doakan yang terbaik.

P/P/P/P/S : Naskhah Al-Quran sudah dihantar.Alhamdulillah.



12 comments:

  1. Sudah dapatkan satu salinan :)
    Selamat menjalani bulan peperiksaan, Zakir.

    ReplyDelete
  2. SLM YA UMAR,

    UMMI ADER BRITA PENTINX..QURAN TU DH SAMPAIIII!YEAYYY..ALHMDULILLAH..SMPAI PTG TD..GMBIRA XTERKATA..DH MULA BCA TJMHN, TP UMMI START DR SURAH YUNUS..(CZ QURAN UMMI DH SMPAI SITU..XPER KOT?CARA MANER LBH BKSAN, BCA 1 AYT, THEN TRUS TJMAHANNYA KAH?)

    ALSO, UMMI DH DOWNLOD MISI UMAR TU..AKN D BCA, INSYAA ALLAH..SYKRAN, WA JZAKALLAH..TQ SO MCH 4 UR EFFORTS N GUD DEEDS..ALHMDULILLAH..

    SMG BEROLEH KPTUSAN YG CMRLANGNYA DLM EXAMZ NT YA?DO UR BEST, INSYAA ALLAH..ALLAH XPERNAH KECEWAKAN KITA , KAN?

    MHON DOAKN UMMI N FMLY.. :)

    ReplyDelete
  3. walaikumsalam...alhamdulillah segala puji bagi Allah..

    cepat juga sampai ye..
    tentang cara pembacaan - saya secara peribadi - baca satu muka surat ayat al-quran ,then lepas abis ayat - saya baca pula satu muka surat terjemahan ...

    saya baca stiap kali lepas solat biasanya..so dalam 10 minit camtu la..kalau buat konsisten insya-Allah berkekalan..
    tu cara saya ...

    okay ummi.apa2 nanti boleh kongsikan di sini..
    insya-Allah saya sentiasa doakan Para Pembaca.terima kasih jzkk atas doa ummi untuk saya dan keluarga..

    assalamualaikum.semoga ummi dan keluarga dirahmati Allah SWT.

    ReplyDelete
  4. YA, 4HB ODER KAN?6HB DIA BKA RCEIPT..HRI NI DH DPT!:)ALHMDULILLAH..

    OHHH..JZAKALLAH, SYKRAN ATS PKONGSIAN..UMMI PLA BLA ADA KKUATAN (HUHU..NPAK SGT LMAH, KAN?) AKAN BCA 20AYT,KRG LBH..@1 AIN..BGUS KLAU DPT BCA TIAP KALI LPS SOLAT, SPT MSIM2 RAMADHAN DLU..BOLEH KHATAM DLM SBLN..APAPUN, SMG DPT PENUHI TNTUTAN ALQURAN 2X KHATAM DLM STHUN, STDK2NYA..AMEEN..

    AMEEN 4 D DUA'S..TQ

    SMG ALLAH TURUNKN HDYAH SLURUH ALAM..AMEEN, YA RABBAL 'ALAMIN..

    SALAM..

    ReplyDelete
  5. BTW, LPA NK BGTAU..UMMI DH BCA! (UR 3RD EBOOK)ITZ A GUD WRITING..N GUD INTENTION 2!MAY ALLAH BLESS U, N US ALL! AMEEN..IT DID SUMHOW, MAKE MY EYES WET! AGEN, TQ! KIPUP D GUD WORK, INSYAA ALLAH..

    ASSALAMUALAIKUM, JMPA LG LAIN KALI YA? :)

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah...xpe biar sdikit..yg pnting istiqamah...
    InsyaAllah.

    ReplyDelete
  7. Terima kasih. Semoga anda dan rakan dipermudahkan exam esok..

    ReplyDelete
  8. random question

    ana cuma nak minta pandangan anta salahke kalau kita baca novel sebab ada yang question benda tu kat ana..

    ReplyDelete
  9. Novel ape?kalau novel lucah konfem2 la salah n dosa.haha..ok sry lwk bodo.soalan enta general sgt...

    ReplyDelete