30.4.12

Penerbitan E-Book Keempat Pena Maya : Penagih.

Prenote : Download Percuma di sini.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Sejak Tiga Hari Lepas,saya menulis E-Book Keempat saya : Penagih.

E-Book yang 100 Peratus Baru Kandungannya ini ditulis sempena Ulangtahun Keempat Pena Maya.

Dan,Alhamdulillah - pada hari ini - E-Book dengan ketebalan 44 Muka Surat ini berjaya diterbitkan!

Alhamdulillah!

Tanpa membuang masa,saya persembahkan kepada anda - PENAGIH!


Sedikit Petikan Dari Buku Ini :

Saya sedang duduk membaca beberapa Laman Berita Tempatan di Internet ketika terfikir hendak menulis Penulisan E-Book yang tidak seberapa ini....

...Apakah kita sudah menjadi PENAGIH?

...Apakah kita sudah ketagih melakukan DOSA?

Tertanya-tanya apakah Isi Kandungan Buku ini?

Muat-Turun Buku Ini Secara Percuma Dengan Mengklik Gambar Di Atas Sekarang Juga!

Atau boleh klik sini.

Itu sahaja.

Semoga bermanfaat.

Sebarang salah silap atau terkasar bahasa di dalamnya - sila maklumkan kepada saya.

Boleh kongsikan bersama rakan/saudara/keluarga.

Semoga Allah SWT Meredhai usaha ini.

Amin.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal!

P/S : Jika link download tidak berfungsi,boleh e-mailkan saya di pospenamaya@gmail.com - saya akan hantar Salinan Asal kepada anda.

No comments:

Post a Comment