1.7.12

Random Sebelum Malaysia.

Prenote : Bahasa Pasar digunakan dalam Penulisan ini.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

*** *** ***

8 Hari

8 Hari (atau lebih) saya tidak menulis dan mengupdate Pena Maya atas faktor kesibukan yang melampau di luar sana.

Tapi,Alhamdulillah dalam kesibukan ini - saya dengan izin Allah berjaya menyiapkan sebuah Episod Video Dokumentari Jejak Nurani.

Saya cuba untuk menyiapkan sebuah lagi Episod sebelum 1 Julai 2012,tapi tidak berjaya.

*** *** ***

1 Julai

Pada saat saya menaip Penulisan ini - Jam sudah menunjukkan Angka 0403 Waktu Tempatan Moscow.

Saya amat tidak larat untuk meneruskan Penulisan,tapi oleh kerana saya akan pulang sedikit masa lagi ke Malaysia,saya fikir baik saya menghentikan terus Diari Jejak Nurani.

Tapi itu bukan Idea yang baik.

Jadi,saya fikir saya akan selang-selikan Diari Jejak Nurani dengan Penulisan ketika di Tanah Air nanti.

*** *** ***

Nanti

Penat menulis.

Saya terpaksa berhenti.

Selamat malam.

Atau selamat pagi?

Sama sahaja.

Assalamualaikum.

P/S : Salah silap,maafkan.


Gambar Lama

1 comment:

  1. Semoga urusan anda sentiasa dipermudahkanNya..

    ReplyDelete