10.7.13

Siri Mutiara V : Ke Shah Alam Membeli Stok Al-Quran.

Bismillahirrahmanirrahim.

*** *** ***

Projek Al-Quran Ramadhan

Seperti Tahun Lepas,Tahun ini juga insya-Allah Pena Maya Enterprise akan mengedarkan Dua Puluh Al-Quran Percuma Terjemahan Bahasa Melayu dan Inggeris sepanjang Ramadhan.

Projek akan diadakan menerusi Dua Fasa.

Untuk Fasa Pertama,Dana yang terkumpul sudah mencukupi.

Untuk Fasa Kedua - Dana masih belum cukup.Jadi,kepada sesiapa yang hendak sumbang Dana - hubungi pospenamaya@gmail.com atau terus sahaja sumbang di Akaun CIMB PENA MAYA ENTERPRISE : 06080000393108.

Saya memerlukan lebih kurang RM 400 lagi untuk menjayakan Fasa Kedua.

*** *** ***

Pembelian Fasa Pertama

Pagi tadi,seperti dijanjikan - saya bergerak ke Shah Alam untuk mendapatkan Stok bagi Fasa Pertama.

Ini Gambar Al-Quran yang telah dibeli.


Keseluruhannya berjumlah 10 Naskhah.

Dua Al-Quran Terjemahan Bahasa Inggeris - Lapan Naskhah Terjemahan Bahasa Melayu.

Saya tidak berani membeli Terjemahan Bahasa Inggeris terlalu banyak,tapi kalau ada permintaan kelak - saya akan tingkatkan pembelian.

*** *** ***

Bila Al-Quran Ini Bakal Diedar?

Esok.

Insya-Allah.

Saya akan menulis Artikel Penyertaan Projek ini esok.

Anda-Anda semua sila Alert dengan Blog ini.

Okay?

Boleh dapatkan untuk Kawan-Kawan yang sedang 'mencari-cari Petunjuk',Non-Muslim,Ibu Bapa,Abang,Adik atau untuk diri sendiri.

Al-Quran yang saya beli ini keluaran Yayasan Restu.

Fontnya Besar,sesuai dibaca untuk orang yang berusia.

Mata juga tidak penat membaca.

Terjemahannya Bahasa Melayu/Inggeris Moden.

Jadi,jika berminat,nantikan Artikel Penyertaan yang akan dibuka dalam Tempoh 24 Jam insya-Allah.

Assalamualaikum dan Selamat Beramal!


Terima Kasih Untuk Semua Para Penyumbang Dana

No comments:

Post a Comment